معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: پیش بینی ها به گونهای است که بتوانیم در سال تحصیلی جدید 17 هزار معلم جدید را وارد آموزش و پرورش کنیم.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر نعمت الله موسی پور افزود: این 17 هزار نفر به تفکیک شامل 12 هزار نفر از اولین گروه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به همراه 5 هزار نفری که از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد این دانشگاه شده اند است.این 5 هزار نفر نیز همچون سایر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دوره یک ساله آموزشی را در این دانشگاه و دانشگاه شهید رجایی می گذرانند که در شهریور امسال فارغ التحصیل خواهند شد.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این 17 هزار نفر در صورت اتمام واحدهای خود در ترم تابستانی دانشگاه فرهنگیان آماده تدریس خواهند بود ؛ اظهار داشت: آزمون های بسیار تخصصی و جدی برای این افراد توسط دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده و ممکن است عده ای از این آزمونها موفق بیرون نیایند اما پیش بینی ما این است که در مهر امسال 17 هزار معلم تازه نفس وارد آموزش و پروش شوند.
اخبار مرتبط با استخدام...
ما را در سایت اخبار مرتبط با استخدام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد رضا جوادیان بازدید: 150 تاريخ: يکشنبه 5 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:15